torstai 27. huhtikuuta 2017

Brändiprojektin esitys palkittu Brnossa


Voittajatiimin edustajat Katja Kiiskinen, Arttu Jokinen ja Mirjam Sokka 

Liiketalouden opiskelijat Arttu Jokinen ja Katja Kiiskinen, sekä International Business –linjan opiskelijat Mirjam Sokka ja Yen Bui olivat mukana tiimissä, joka voitti kansainvälisen brändiprojektin pokaalin parhaasta brändiprojektin esityksestä. Esitystä oli arvioimassa mm. Paul Spijkerman, joka on ollut mukana esimerkiksi Jack&Jones -ketjun markkinoinnissa. Lisäksi toteutettiin äänestys virtuaalisesti kolmesta maasta.


Kansainvälinen brändiprojekti on kahden TAMKin koulutusohjelman ja kahden opintojakson sekä kolmen partneriyliopiston yhteinen projekti, jonka kickoff-viikko järjestettiin helmikuun alussa TAMKissa. Monikansallisia tiimejä oli projektissa mukana 10 ja tiimit opintojaksolla laativat mm. ryhmän esittelyvideon, kansainvälisen markkina-analyysin sekä brändistrategian ja siihen liittyvän esittelyvideon. Yhdeksän TAMKin opiskelijaa osallistui projektin virtuaaliseen loppukokoukseen Brnossa Tšekeissä .